Posty

Wyświetlanie postów z 2016

176. MOJE RZĘSY PO DWÓCH I PÓŁ MIESIĄCA STOSOWANIA Lashvolution

Obraz
Hej!!! Miał być post po dwóch miesiącach ale będzie post po dwóch i pół bo jakoś nie mogłam się wcześniej z tym postem ogarnąć... Wybaczcie!!! Od razu przechodzę do recenzji , nie przedłużam:



175. prezenty i stylizacja

Obraz
Hej! Jak tam samopoczucie? U mnie Wigilia minęła szybko ale bardzo fajnie, dziś mam dla Was zdjęcia co miałam na sobie i co dostałam od Mikołaja Gwiazdora :D

Wczoraj goście goście , przyjechała Tomka mama i Tomka siostra, dziś pewnie my się do nich wybierzemy :) I tak oto jak co rok Święta święta i po świętach :) Ale ja jeszcze jutro na spokojnie bo do pracy mam na popołudnie :) 
Ubrałam białą bluzkę i granatowe getry !! Z dodatków niebieskie korale, niebiesko żółte kolczyki i czerwone pazurki :) 

174. Elegancko, wygodnie, Świątecznie - ootd na Święta czyli czerwień musi być! :)

Obraz
Hej!! Święta lada chwila!! Gotowe??? Ja właśnie szykuję się do ubierania choinki :) a w międzyczasie postanowiłam dodać Wam zdjęcia stylizacji którą przygotowałam sobie na Boże Narodzenie :)

Jak święta to czerwień a czerwień najlepiej współgra z czernią :) Princeska i klasyczna bluzka z długim rękawem. Do tego wiązane balety w kolorze rajstop.

Stylizacja: świąteczna stylizacja


173. BEAUTIFUL DRESSES - STYLEWE.COM

Obraz
Hi! :-)

Each of us loves dresses. We love the lace, flowers, monochrome, velor, velvet. We love those long, short, midi and asymmetrical. Today I'll show you a beautiful long gowns of stylewe.com. I fell in love petite maxi dresses . They are beautiful, available in many colors and styles. Prices also correspond to each pocket. I suggest something on the ball, strong color or shiny !. Cool idea this style boho maxi established a unified golf. Feel free to przejżenia entire range petite maxi dresses .

klik

172. OLIWKOWA KURTKA OVER + mini rozdanie !!!!

Obraz
Hej !! Na początek przesyłam serdeczne uściski :-)

Zdjęcia w zimowej scenerii i z naszym Gufim :-) Nadal nie mogę uwierzyć, że tak szybko rośnie (ma dopiero 6 ms ). Kurteczka w kolorze oliwkowym, z odpinanymi rękawami jest nowością w mojej szafie, jej fason jest teraz modny (krótka i szeroka). Dostępna tutaj !

Dresy szare i luźny sweter w paski biało niebieskie połączone z kozakami w kolorze czarnym. Dodatki to szara czapka i czarne palczatki. Nos mi zmarzł na tej sesji :D

over jacket - MODNAPOLKA.pl


171. Kolejna nominacja do Liebster Blog Award

Obraz
Hej!! Dziś post z odpowiedziami na pytania które dostałam od piękno po mojemu w zabawie Liebster Blog Award. Zabawa ta polega na nominowaniu 11 osób i zadaniu im 11 pytań. Nie można nominować siebie i osoby która nominowała Ciebie. Pewnie każdy zna te zasady ale jak ktoś nowy to przypominam :-) Zapraszam! :-)


170. PIERNICZKI - już czas by je upiec! Mój przepis 🌲

Obraz
Hej! Wczoraj wzięłam się za pierniczki. Upiekłam nawet sporo, już leżakują i czekają do świąt :-) Pozostało mi tylko je ozdobić ale to już bliżej Wigilii :-)

Zapraszam do przejrzenia przepisu ➡

169. MIX FOTO #2

Obraz
Hej! :-) Dziś kolejny mix zdjęć :-) Ostatni cieszył się sporym zainteresowaniem więc jest kolejny :-)


1. Fotka w przymierzalni w H&M 2. zakupy błyszczyki do ust 3. zakupki z Avonu, krem do skórek, maska do stóp i krem do rąk 4. śniadanko

168. Zimowa stylizacja ❄ ⛄

Obraz
❄ ❄ ❄
  ❄ ❄ ❄ ❄

Hej!!! Dziś zapraszam na zdjęcia ze śniegiem pod nogami :-)! Biało u mnie od kilku dni i jakoś wyjątkowo jeszcze nie narzekam na tą zimę :D Stylizacja z brązowymi legginsami i kwiecistą tuniką. Do tego czarny długi za pupę kardigan i czarne kozaki za kolano. Z dodatków moja nowa burgundowa torebka i znany już na blogu płaszcz szaro-czarny :-) Co myślisz???


167. PRZEPIS NA SZYBKIE DANIE

Obraz
Hej!! Dziś coś innego na moim blogu, tym postem chcę zacząć kolejny temat, który ostatnio trochę bardziej zaczął mnie interesować, chodzi mi o gotowanie i pieczenie :-) Dziś proste danie które przygotowałam na kolację, mąż pochwalił, winko do tego było i tak pomyślałam, że wstawię to na bloga !! Zapraszam!!!

166. BLUZA Z KORONKĄ OD ZAFUL

Obraz
Hej!! Ostatni poniedziałek był bardziej wiosenny jak jesienny. Z każdym dniem coraz bardziej przez to wyczekuję wiosny :D Zdjęcia poniżej robione w promieniach słońca! Zapraszam!

Źle się czuję dzisiaj... miałam rano jechać umówić się na badania do medycyny pracy ale pojadę na 13 bo naprawdę kiepsko dziś ze mną... brzuch mnie boli, siły zero... Paznokcie jeszcze pomalować! Ale sobie przypomniałam haha :D W pracy trwa konkurs do końca listopada musimy wysłać 3 stylizacje świąteczne. Wczoraj je przygotowałam, koleżanka mnie sfotografowała ale jedną jutro muszę zmienić bo mi się nie podoba i właśnie lakier na paznokciach muszę zmienić na srebrny :D Trzymajcie kciuki, wygrywa 10 osób :D Mogę być na tym ostatnim 10 miejscu hehe :D

Co do stylizacji to mam na sobie czarną bluzę z koronkowymi rękawami i kapturem od Zaful. Jest ciepła i wygodna. Niby sportowa ale bardzo kobieca! Do spodni czy spódnicy! Dobrałam do niej skajkowe granatowe legginsy i granatowe koturny! Jak Ci się to podoba?



165. CO NA ELEGANCKIE SPOTKANIE ?

Obraz
Hej!! Dziś stylizacja robiona  w domu, bo był już wieczór i było ciemno na dworze. A nie chciałam dodawać tutaj kurtki bo stylizację stworzyłam w myśl o spotkaniu w pomieszczeniu bardziej oficjalnym czy służbowym czy w pracy! Klasyczną elegancką białą koszulę przełamałam złotą spódniczką szytą z koła i jasnymi dodatkami :-) Zapraszam do wyrażenia opinii czy może być :D

164. ❤ MOJE RZĘSY PO MIESIĘCZNEJ KURACJI ODŻYWKĄ LASHVOLUTION ❤

Obraz
HEJ! HEJ! ❤ Mam dziś bardzo fajny humor pomimo tego , że wstałam o 5:40 (budzik dzwonił 5:35 ale drzemka musiała oczywiście też mieć swój udział ) . W pracy szybko mi czas zleciał, potem szybkie zakupy dla mojego Tomka bo w niedzielę ma urodziny! (nie powiem co kupiłam bo może przeczytać :D i będzie po niespodziance ). A w poniedziałek mam imieniny taty więc czeka mnie imprezowe zakończenie tygodnia :D Tacie w tym roku kupiliśmy razem z mamą kosmetyki i coś słodkiego, w tamtym roku fundnęliśmy mu Dębówkę w beczce ;-) A w tym jakoś wszystkie żele i perfumy akurat mu się skończyły więc dobra okazja by mu zapasy uzupełnić...

No ale ja się tutaj rozpisałam ale nie na temat w sumie... Już wracam do tematu głównego dzisiejszego posta !!! Chcę Wam pokazać jak wyglądają moje rzęsy po miesięcznym stosowaniu odżywki Lashvolution. Serum bo tak naprawdę jest to serum, miałam w joybox, bardzo mi na nim zależało i się udało! Pudełeczko z tym serum jest jeszcze dostępne tu , więc jak ktoś chętny to …

163. MIX FOTO #1

Obraz
Hej!! :-) Dziś zapraszam na trochę inny post. Zbiór wszystkich zdjęć zrobionych by uchwycić chwilę :-) Zapraszam :-)

1. fotka przed wyjściem do pracy 2. nowe kolczyki  3. nowe kolczyki (już ich nie mam ... zepsuły się) 4. nasz Gufi kochamy go jak dziecko <3

162. Carex Kids strawberry candy ♥

Obraz
Hej!! ♥

Antybakteryjny żel do mycia rąk bez użycia wody. Czy się sprawdził?

161. Cold Shoulder Lace - Thank you Gamiss ! ♥

Obraz
Hej!!! Dziś post z rana, przy kawce :-) Kolejna świetna bluzka od Gamiss. Uszyta jest z cieplejszego materiału, więc świetnie jeszcze się wpisuje w jesień, pod ciepły płaszczyk ! Bluzka czarna z białą koronką na dekolcie i ramiączkach została połączona z zieloną spódnicą ze sztruksu , grafitowymi rajstopami 40 den i butami za kolano ! Zapraszam dalej do zdjęć.


160. KRATA I SZAROŚĆ

Obraz
Hej!! Witam w ostatni dzień października! Jutro 1 listopada, czas zadumy i odwiedzin grobów naszych bliskich. My się wybieramy na 9 do Kościółka a potem na trzy cmentarze. Ciekawe jak pogoda, żeby tylko nie padało... Muszę zdjąć jeszcze dziś buty ze strychu! I Tomkowi spodnie uprasować !! O matko ile roboty a ja się za laptopa wzięłam... ale dobra szybko wrzucę zdjęcia stylizacji i idę ogarniać się na jutro. Stylizacja z kratą, ukochanym wzorem na jesień, kolory szarość i granat. 

159. Tweedowy płaszcz i spódnica do kolan

Obraz
Hej!!
Dziś zestaw ze spódnicą za kolano , w kolorze mocnej czerwieni. Takie spódnice są dla wielu babcine ale mi się podobają :-p) Dobrałam do niej czarny prosty sweterek, którego szukałam bardzo długo i czarne buty z wszytą koronką. Jeśli chodzi o okrycie wierzchnie wybrałam mój ulubiony płaszcz tweedowy w kratę. Krata, czerwień i czerń uważam za bardzo pasujące na jesień. Ale wracając do płaszcza to styl tweedowy jest teraz modny, noś go, jest męski ale jeśli połączysz tweedowe rzeczy z kobiecymi (spódnica, szpilki) wyjdzie z tego naprawdę fajny zestaw! Z reszty zestawu mam milusi komin , który zawładnął me serce i myślę że nawet jak będzie zdziadziały to go nie wyrzucę :D I mam tutaj jeszcze torebeczkę z frędzelkiem, widzianą nie raz na blogu :-p Też tak szybko jej nie wyrzucę :D



158. LOOSE BLOUSE I GAMISS ♥

Obraz
Hej!! Po 18 wróciłam z pracy, zjadłam szybko kolację i wzięłam się za zrobienie zdjęć stylizacji z bluzką luźną za pupę i klasycznym jeansem. Mąż spokojnie obserwował cały przebieg sesji i nie skomentował nawet słowem haha :D Teraz popijam herbatkę i już wstawiam fotki...


Luźna bluzka czarna z naszytą białą koronką na dekolcie i na rękawkach. Na rękawkach wstawki są prześwitujące ;-) Dobrałam do niej jasne jeansy tregginsy i koturny w kolorze jeansu. Dodatki to biały zegarek i jasne kolczyki. Okrycie wierzchnie nie zostało sfotografowane ale miałam na sobie czarną ramoneskę i beżowy puchaty komin.

Teraz wreszcie zdjęcia :D

157. Co ubrać na wieczorne wyjście? moja propozycja

Obraz
Hej!! Dziś kolejny post na życzenie pewnego Anonimka! :-) Kimkolwiek jesteś dajesz mi motywację :-) No więc dostałam pytanie co bym wybrała na eleganckie wieczorne wyjście. Oczywiście na pewno spódnica! Do tego kryjące rajstopki bo już zimne wieczory, ładna bluzka/top i oczywiście obcas. Szpilka lub niższy grubszy jak kto woli :-) Jeżeli bardzo kochasz płaskie obuwie baleriny muszą być bardzo eleganckie, błyszczące lub zamszowe lub z błyszczącą lekką ozdobą. No więc tak bym to widziała :-) Teraz czas na zdjęcia !!!!!

Jestem strasznie w ogóle ostatnio podekscytowana :D Wszystko znów zaczęło mi się układać :-p Prywatnie, zawodowo itp.itd. :-) Więcej szczegółów pewnie niebawem :D Wreszcie doszła do mnie paczuszka z Gamiss , więc spodziewajcie się niedługo stylizacji z reklamą strony :D  Poszukuję burgundowych legginsów bo zbzikowałam na punkcie tego koloru :D


Oto stylizacja o której w tytule dziś mowa:


156. Jakie nosić swetry w tym sezonie? - moje propozycje

Obraz
Hej! Właśnie przejrzałam dokładnie swoją szafę i muszę ją uzupełnić o nowe swetry... I tak zrodził się pomysł na post :-) Jak już chcemy kupić coś nowego, fajnego to chyba warto wiedzieć co jest hot a co not ? Dlatego przejrzałam kilka stron na temat mody, kolorowe czasopisma, blogi i nowości w sklepach online.

Kolory jakie przeważają to biel, szarość jasna i ciemna, bordo, brąz i klasyczna czerń, zieleń. Golfy , półgolfy, dekolt w łódkę lub mocne, ozdobne wycięcie z tyłu. Swetry krótkie, asymetryczne bądź długie. Rozpinane bądź nie! Oto kilka fotek tych, które wpadły mi w oko. Wstawiam linki, może i Tobie coś się spodoba :-)


155. Biała tunika z jeansowymi kieszonkami

Obraz
Hej!! Dziś stylizacja z moją nową bardzo fajną miłą dla ciała tuniką w kolorze białym z jeansowymi kieszonkami i wstawkami na barkach. Tunika pochodzi ze sklepuzoio.pl Ubrałam do niej zwykłe czarne legginsy z Caymann i czarne slip-on zczasnabuty.plDodatki to brązowa bandamka, biała jeansowa katanka z House, torba klasyczna duża z Olika z doczepionym pomponem w kolorze brązowym z Textillmarket :-)  Paznokcie w kolorze srebrnym.

Zapraszam do zdjęć.

154. MIXFOTO NAILS #1

Obraz
Hej!! Dziś miks zdjęć pokazujących moje pazurki z ostatniego czasu. Nie zawsze mam je pomalowane dlatego naturalne też się tutaj pojawią... Zapraszam :-)


153. Pierwsza rocznica ślubu za nami!

Obraz
Hej!!! Post miał się pojawić już dawno ale ciągle go ulepszałam w wersji roboczej :-) Jednak ponaglana przez wasze prośby już go zostawiam takim jaki jest i udostępniam: 16 września w tamtym roku (czyli 2015) o godzinie 16 odbył się nasz ślub! Nigdy nie zapomnę tych emocji!! Tego stresu i wzajemnego ścisku swoich dłoni podczas wypowiadania przysięgi małżeńskiej!

Zapraszam na kilka zdjęć z naszego pierwszego dnia :-) Moja suknia nadal wisi w szafie bo szkoda mi jej sprzedać :D No nic, nie przedłużam i zapraszam do zdjęć:

152. SZARY I CZARNY I brązowe dodatki

Obraz
Hej!! Dziś zdjęcia w kolorach szarości i czerni, ale z dodatkiem brązu ;-) Zapraszam:

151. Pielęgnacja moich paznokci

Obraz
Hej! Dziś post o który zostałam poproszona przez Anonimka. Pozdrawiam Cię serdecznie! Moja pielęgnacja paznokci! Zacznę od informacji , że moje paznokcie szybko mi rosną , co uważam za największą ich zaletę. Mogę dzięki temu często zmieniać im kształt. Są grube, nie łamią się tak szybko... chociaż raz miałam z nimi przygodę, strasznie mi się rozdwajały , były żółtawe... Wtedy sięgnęłam po odżywkę Eveline Cosmetics 8 w 1. Pomogła mi - polecam ją nawet w TYM poście.

Moje paznokcie są gładkie , nie mają bruzdek a to wszystko dzięki temu, że mniej więcej co dwa dni używam polerki lub bloczka.

Jeśli chodzi o trwałość lakierów to średnio wytrzymują u mnie 3 dni ale niektóre dają radę 4 dni! Uważam, że to nie tylko zasługa lakieru ale i tego, że moja płytka paznokcia nie jest tłusta.

150. BIAŁA KATANKA I GRANATOWA MAKSI I BANDAMKA

Obraz
Hej!! Dziś zestaw z moją ukochaną spódnicą z BUTIK, mogłabym ją nosić codziennie :D Dobrałam do niej top z CAYMAN we wzór kwiatowy ibiałą jeansową katankę upolowaną na wyprzedaży w HOUSE. Do tego zestawu dobrałam bandamkę w kolorze czarno- białym , bardzo mi się spodobały takie chusteczki wiązane na szyi :-) Buty które mam są z czasnabuty - wygodne czarne slip- on ze srebrnym noskiem, i wydaje mi się że biel ze srebrem pasuje do siebie idealnie!



149. Matujący, korygujący, przeciw oznakom zmęczenia !

Obraz
Hej!! Dziś pod lupę wzięłam krem marki Delia Cosmetics. CC Correction Cream 9w1 natural colour to krem i podkład w jednym , który oparty jest na inteligentnym systemie nawilżającym. Wzbogacony w alantoinę, oligosacharydy, Hydromanil, argininę i D-pantenol.
pojemność: 30 ml
cena: 9- 11 zł
dostępność:TUTAJ,TUTAJ,TUTAJTUTAJ


148. kwiaty na czarnym tle ❤

Obraz
Hej! Dziś zapraszam na jeszcze letnią stylizację, która (mam taką nadzieję ) wpisuje się troszkę w trendy jesienne 🍁 ;-) Nie wyrobiłam się by dodać ją wcześniej! Ale ramoneska lub bomberka na plecy i można tak wyjść jeśli jesień okaże trochę słońca :-) Mam nadzieje na piękną złotą jesień! Sesje na tle kolorowych liści... ach ❤  No dobrze wracając do tej mojej stylizacji: Kwiaty na czarnym tle, tasiemka na szyje zamiast naszyjnika, espadryle i jeans! Te rzeczy warto mieć w swojej szafie :-) Szorty które mam na sobie są z wysokim stanem i dałam za nie jedyne 16 zł! Upolowane zostały na wyprzedaży z dodatkowym rabatem :-p

147. Perfumy od markowezapachy.pl

Obraz
Witam! Hej! :-) Chciałam podziękować za nowych obserwatorów tutaj na blogu i na moich social. Jestem bardzo wzruszona! ❤
________________________________________________________ ❤
Wracając do tematu posta :-) Kocham perfumy. Te w ładnych flakonikach, które pięknie prezentują się na mojej toaletce i te małe bo bez problemu mieszczą się w torebce :-) Mam swoją liste ulubieńców ale jestem otwarta na nowe zapachy :-) Wolę te wyraźniejsze niż delikatne. Ale zawsze gdy mam spory wybór długo się zastanawiam... Dlatego w takich momentach często ratują mnie małe perfumy/ testery ! Mogę kupić kilka i potestować!  Lubię mieć wersję oryginalną do popsikania się przed wyjściem z domu i tester w torebce by się odświeżyć w ciągu dnia :-)

Jeśli chodzi o mojego męża ma swój ulubiony zapach mocny, pieprzny, na wielkie wyjścia i szczędzi go jak tylko może :D Na codzień preferuje testery. Ma kilka zapachów, są małe , można je wszędzie zabrać.

Tyle oczekiwań :-) Masz podobnie? :-) Zaspokojenie takich zapa…

146. Bieszczady i nasza pierwsza rocznica ślubu ❤

Obraz
Hej!! Wróciliśmy kilka dni temu z Bieszczad! Był to wypad na 5 dni we dwoje :-) W Bieszczadach nie byliśmy 2 lata... byliśmy ciekawi ile się zmieniło i jakoś ogólnie serca nasze ciągnął w tamte strony. Oboje chętnie byśmy tam zamieszkali !

❤ 12 września minął rok od naszego ślubu! Szybko nam ten rok zleciał... raz lepiej raz gorzej wiadomo jak to bywa w małżeństwie ;-) Jesteśmy razem, kochamy się i odbyliśmy fajną podróż z przygodami ale udało się. Zapraszam na fotorelację:

Dzień pierwszyto przyjazd, rozpakowywanie się i od razu ruszyliśmy na Zaporę Solińską , pospacerować, odpocząć i posiedzieć nad wodą. Od razu nabraliśmy ochoty na rowerek wodny i leżakowanie na słońcu :-) Pogoda była cudowna!! Tama akurat była remontowana i po środku zostawili tylko małe przejście dla ludzi ale dało rade porobić zdjęć i bezpiecznie ją obejść całą :-) Po spacerze udaliśmy się na obiad :-) Wieczorem odwiedził nas kot gospodarzy! A że ja kociara to od razu musiałam go wytarmosić :-) Na kolację piwko i…

145. KOMBINEZON

Obraz
Hej!!! Dziś zdjęcia robione w słońcu i trochę wyszłam prześwietlona... ale tak patrząc nawet ciekawie to wyszło... Co sądzisz? hehe powiedz że ok, będzie mi miło :D

Zaraz kończe wielkie pakowanie , jutro wyjeżdżamy na wakacje :-p śledź mojego insta aby być na bieżąco co u mnie! Teraz już nie przedłużam tylko zapraszam do zdjęć. Kombinezon późnym latem uważam za fajny pomysł tym bardziej jeśli wrzesień jest słoneczny! Do tego obowiązkowo tasiemka na szyję (must have lata). Japonki bardzo lubię ale nie na większe wyjście dlatego fajnym rozwiązaniem są sandałki japonkowate :D

144. Monnari t-shirt

Obraz
Hej!!! Zapraszam na zestaw z moją nową bluzeczką z Monnari, upolowaną na wyprzedażach ;-) Ubrałam do niej getry 3/4, espadryle i dużą czarną torbę :-) Mała zmiana fryzurki ;-) Przedziałek na drugą stronę :-p

143. Lakier do paznokci Chrome 02

Obraz
Witam!! Skuszona opinią pewnej blogerki odrazu weszłam w podany przez nią link i sobie zamówiłam ten lakier. Chrome 02 lakier chromowy 15 ml


142. CHOCOLATE black dress

Obraz
Hej! Witam! Dopijam właśnie kawkę, za oknem piękne słoneczko, mam dziś wolne, zamierzam się zrelaksować i dać odpocząć kręgosłupowi i głowie :-) Może jakieś opalanie...

Dziękuję za nowych obserwatorów - buziaki dla Was!!! 💕💕


141. Indywidualny osobisty podpisany/ PERSONAGIFT.PL

Obraz
Hej! Dziś chcę opowiedzieć o swojej miłości do dużych portfeli i chcę pokazać swój nowy nabytek. :-) Mój portfel musi pomieścić nie tylko pieniądze, ale i dokumenty, dowód rejestracyjny samochodu, tonę paragonów, wizytówek i innych karteczek z niby ważnymi informacjami (tylko ja tak magazynuje wszystko w portfelu?? ) Czasem telefon i kluczyki od samochodu! Jest tego sporo. Mało tego , nie mogę mieć w portfelu stu zapięć i klapek, bo mnie to denerwuje! Jeden suwak a w środku dużo miejsca z małymi przegródkami , wtedy wszystko widzę i mogę szybko znaleźć co mi potrzeba - to mój ideał. 💕

Gdy dostałam możliwość od Persona by zdobyć taki portfel, ucieszyłam się ogromnie i odrazu wybrałam taki który by najbardziej pasował do mojego ideału nr 369  :-) 🎁 💕



140. Naturalna gąbeczka do mycia twarzy Yasumi

Obraz
Yasumi Konjac Sponge to 100% naturalna gąbka do mycia i masażu twarzy. Dostępna jest w 9 wersjach, ja posiadam gąbkę Pure- naturalną, hipoalergiczną dla skóry wrażliwej. Konjac jest to korzeń rośliny która słynie z właściwości odżywczych i zdrowotnych. Włókna byliny Konjac  nawilżają, mogą być stosowane do każdego rodzaju cery, także wrażliwej i delikatnej skóry dzieci i niemowląt.


139. Kapsułki do prania Ariel

Obraz
Odkąd spróbowałam kapsułek od Vizir proszki do prania odeszły w kąt. Ale Vizir Go Pods Alpine Fresh jest w dość sporej cenie i nie zawsze dostępny więc zdecydowałam się przetestować coś innego... kapsułki od Ariel!



138. WHITE BROWN AND BLUE

Obraz
Hej! Witam weekendowo :-) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do wyrażenia swojej opinii :-) Na sobie mam granatowe szorty, białą bluzke z szerokimi rękawami i brązowe buty typu boho. Zdjęcia robione w domu bo na dworze zimno :D

Piesek 🐾 rośnie jak na drożdżach :-) już mniej sika pod siebie :D śpi prawie całą noc. Uwielbia się bawić :D I został zaakceptowany przez moją kotkę :D haha

💕 


137. CZERWONA SPÓDNICA W STOKROTKI

Obraz
Hej!! Weekend minął mi spokojnie, bez większych akcji nerwowych. Lubię takie spokojne przyjemne dni.

Nie chwaliłam się! Mamy małego pieska! Czarnego labradorka :D Jest uroczy. Pierwsza noc była ciężka... ale teraz coraz lepiej, tylko z sikaniem mamy problem... robi często :D na końcu dodam fotki ;-)


Wracając do tematu posta: Look z czerwoną spódniczką w stokrotki, czarną bluzką, granatowymi sandałkami i do tego czarna duża torebka. Sporo zdjęć ;-) Jak zobaczyłam te słoneczniki od razu stwierdziłam, że chcę na ich tle zdjęcia!! 


136. lakier do paznokci Kobo Colour Trends

Obraz
Piękny niebieski kolor na paznokciach to coś co lubię :-) a kolor od Kobo skradł me serce od razu jak go ujrzałam w Naturze!


135. Sukienka

Obraz
Hej!!! Od 3 listopada 2016 w H&M dostępna będzie kolekcja marki Kenzo!! Wstępnie pokazane projekty mają interesujące wzory. Ktoś planuje zakupy?

Puki co w oczekiwaniu na projekty Kenzo zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji :-) Sukienkę którą mam na sobie kupiłam jakiś czas temu na ebutik.pl  :-) Wybrałam do niej baleriny i kopertówkę :-) A talię podkreśliłam paskiem ! Co myślisz?



134. biała tunika

Obraz
Hej!! Witam w sobotnie popołudnie :-) Jaka pogoda u Ciebie? U mnie nawet nawet ;-) Zaraz będę smażyć kotlety schabowe na obiad, potem zamierzam wyprowadzić się na leżak na dwór :D Wygrzać ciałko i bolące oko... Wczoraj rano wstałam i nie mogłam otworzyć prawego oka. Napuchnięte, czerwone, swędzące! Umyłam je rumiankiem, wypiłam wapno i jakoś trochę pomogło... w pracy na wieczór znowu się pogorszyło.... dziś jakby lepiej ale nadal napuchnięte czerwone i pobolewa... :-( Jak mi nie przejdzie to w poniedziałek będę zmuszona pójść do lekarza...


Rok temu o tej porze byliśmy z mężem na końcówce proszenia gości na nasze wesele :D Ale ten czas szybko leci!!! Planuję zrobić post ze zdjęciami w rocznicę :D Czekaj cierpliwie do września!

A dziś stylizacja , getry i biała tunika z dwoma rozporkami po bokach. 
Sandały- CCC/ getry- H&M/ tunika- Cropp/ kolczyki- ?/ zegarek- ?


133. Soczewki kontaktowe- moja historia

Obraz
Hej! Dziś postanowiłam opowiedzieć o soczewkach kontaktowych które miałam okazję nosić/ noszę nadal i przy okazji słów kilka o płynach do soczewek. 

Wadę wzroku posiadam krótkowzroczność o sile -5,00. Jest to ogromna wada ale od 21-go roku życia stoi w miejscu i mam nadzieję, że tak pozostanie :-)

Pierwsze w swoim życiu soczewki kupiłam w wakacje przed II klasą liceum. Były to soczewkimiesięczne Air Optix Aqua od Ciba Vision. 6 sterylnych miękkich soczewek kontaktowych o lekkim zabarwieniu, zawierają 33% wody. Zakupiłam je w gabinecie okulistycznym u swojej okulistki, tam uczyłam się je zakładać i zdejmować (to było takie trudne). Pierwsze dni były ciężkie , oczy nie mogły się przyzwyczaić, że coś na nich było... Czerwone naczynka i kłucie...  Jednak po tygodniu tak pokochałam soczewki, że okulary schowałam na dno szafki. Do soczewek tych używałam płynu SOLO CARE AQUA, w którym je trzymałam, płukałam. Higiena soczewek jest bardzo ważna! W dzień je nosiłam a na noc zdejmowałam, aż pewne…

132. jasny look z odkrytymi ramionami

Obraz
Hej! Dziś moja kolejna propozycja na trendy look. Odkryte ramiona, jasne kolory, bawełniane spodnie w kwiaty... Zapraszam na zdjęcia! ---->


131. Szybkoschnący lakier do paznokci AVON Speed Dry turquoise pop

Obraz
Hej! Właśnie usmażyłam kotlety na obiad, rozwiesiłam pranie i teraz mam czas na małą kawkę i bloga :-) Zapraszam dziś na recenzję lakieru do paznokci z Avon o nazwie Speed Dry 30 nr 64303 turquoise pop.


130. WHITE

Obraz
Hej! Dzień dobry!! Pogoda się zmieniła... popadało z rana... odrazu inne rześkie powietrze! Zaraz się wybieram z mamą na sumę do Kościółka. I nie zapomniałam o blogu przy porannej kawce - zapraszam na nową stylizację :-)

Biel ostatnio bardzo weszła mi w serducho ! I patrząc na inne blogi czy przegląd prasy kolorowej, stwierdzam, że nie tylko mi bo biel jest wszędzie ! Zapraszam do zdjęć!

129. haremki, hiszpanka i espadryle

Obraz
Hej! Ale dziś u mnie zmieniła się pogoda! Wczoraj grzało, duchota , parnota w pracy myślałam, że umrę... a dziś jest tak chłodno i rześko! Termometr pokazuje mi 20 stopni! Nastawiłam pranie ale mam nadzieje , że wyschnie...

Umieram ostatnio znowu na bóle kręgosłupa... i to takie , że jak się dotykam do kręgów lędźwiowych to kują :-( Nie chcę nawrotu dyskopatii :-( co ja się wtedy wycierpiałam...

Zapraszam dalej na zdjęcia: zestaw z nowymi haremkami z Orsay, nowymi espadrylami ze sklepu obuwniczego i hiszpanka, widziana już na moim blogu , która pochodzi z ebutik:-)

128. Lakier do paznokci RIMMEL by RITA ORA

Obraz
Hej! Dziś kilka słów o lakierze do paznokci od Rimmel ! Pewnie znany ale ja akurat od niedawna go używam więc się wypowiem.

Rimmel London Rita Ora nr 322 neon fest 



Pojemność: 8 ml Cena: 10- 11 zł 

127. BLACK AND WHITE

Obraz
Hej! Dziś zestaw z nową bluzką i butami które ostatnio bardzo chodziły mi po głowie :-) Teraz warto zainwestować takie sznurowane buty, baleriny czy sandałki kolorowe lub nie. Co do bluzki to styl boho lub tzw. hiszpanki również teraz królują na ulicach :-) W sklepach jest ich pełno więc napewno każda znajdzie coś dla siebie!

zapraszam dalej----->


126. KOTEK

Obraz
Hej!! Post miał się pojawić kilka godzin temu ale szła ogromna ciemna chmura! Wyłączyłam laptopa i siadłam w kąciku... Boję się burz! :-(( Na szczęście był tylko deszcz... ale trochę za krótko padał... nadal ziemia sucha...

A co za zestaw dziś zaprezentuję? T-shirt z małym kotkiem brytyjskim :-) A w tle mój mężuś :D śmiał się ze mnie jak robiłam te zdjęcia :D



125. DZIENNY MAKE-UP- step by step

Obraz
Hej! Dawno na moim blogu nie było makijaży... Dlatego dziś zdjęcia krok po kroku mojego ostatnio dość częstego makijażu na dzień :-)




124. BABY BLUE

Obraz
Hej!! Dziś zestaw z bluzką w kolorze baby blue i spodniami czarno-białymi. Do tego jasna torebka i buty z jasnym srebrnym noskiem. Aby dodać całej stylizacji więcej wiosny sięgnęłam po gałązkę żywych goździków ;-)

123. MOJA PROPOZYCJA NA KOMUNIĘ

Obraz
Hej!! Witam Cię w niedzielny wieczór!!! Byłam dziś z mężem na Pierwszej Komunii Świętej u Kingi, która niosła nasze obrączki do ślubu :-) Przy okazji zrobiłam kilka zdjęć mojego stroju :-) Zapraszam dalej! Z tego co wiem sukienka nadal jest dostępna w sklepie! :-)



122. MAJOWA SESJA

Obraz
Hej!!! Z każdym postem staram się dodawać coraz więcej lepszych zdjęć czy też napisać coś w miare sensownego :-) staram się rozwijać dla samej siebie ale i dla moich obserwatorów których mi przybywa. ♥ Dziękuję !!!

A teraz zapraszam Cię do obejrzenia zdjęć i od razu odpowiadam na pytania które mogą się pojawić- to nie jest wpis sponsorowany! Po prostu uwielbiam tą gazetkę ♥



121. TRANSPARENTNE SERCA

Obraz
Hej!! Dziś stylizacja z bluzką w serduszka w kolorze czarnym. Do tego szare spodnie, czarne buty ze złotym noskiem i czarna torebka :-) Zapraszam dalej ----->