poniedziałek, 10 października 2016

153. Pierwsza rocznica ślubu za nami!

Hej!!! Post miał się pojawić już dawno ale ciągle go ulepszałam w wersji roboczej :-) Jednak ponaglana przez wasze prośby już go zostawiam takim jaki jest i udostępniam: 16 września w tamtym roku (czyli 2015) o godzinie 16 odbył się nasz ślub! Nigdy nie zapomnę tych emocji!! Tego stresu i wzajemnego ścisku swoich dłoni podczas wypowiadania przysięgi małżeńskiej!

Zapraszam na kilka zdjęć z naszego pierwszego dnia :-) Moja suknia nadal wisi w szafie bo szkoda mi jej sprzedać :D No nic, nie przedłużam i zapraszam do zdjęć:




NA POCZĄTEK MOJE PAZNOKCIE HYBRYDOWE, Z KOLOREM ZASZALAŁAM ALE  KAŻDY CHWALIŁ



U NAS JEST TAKA TRADYCJA ŻE PAN MŁODY ZAKŁADA BUCIKA Z PIENIĄŻKIEM W ŚRODKU:

PODUSZKA NA OBRĄCZKI , PREZENT OD TOMKA SIOSTRY.
BARDZO DZIĘKUJĘ KINDZE, KTÓRA NAM TE OBRĄCZKI NIOSŁA DO OŁTARZA!


CZAS NAŁOŻYĆ SOBIE OBRĄCZKI:



KOŚCIÓŁ BYŁ UBRANY DELIKATNIE, TAK CHCIAŁAM WRAZ Z DZIEWCZYNĄ KTÓRA BRAŁA ŚLUB PRZED NAMI: KOLOR PRZEWODNI BIEL ALE PRZEPLATANA Z POMARAŃCZEM I KOLOROWYMI WSTĄŻKAMI PRZY NASZYCH KLĘCZNIKACH


OBSYPANO NAS PIENIĄŻKAMI :-) TUTAJ Z NASZYMI KOCHANYMI STARSZYMI!


MOJE RZĘSISKA :


SZAMPAN NA POWITANIE:




CHLEBEK Z SOLĄ:



ZDRÓWKO!


 NASZA SALA: PROSTO W BIELI: 


COŚ NA WÓDECZKĘ ;-)



STÓŁ WIEJSKI OBOWIĄZKOWO!



PIERWSZE "STO LAT" DLA NAS :-)


USIĄDŹMY :D


KOLEJNE "STO LAT'' :-)


COŚ NA KOTYLIONY!!




TORCIK!!





Taki mój mały skrót ale na koniec jeszcze muzyczka która nam towarzyszyła czyli pierwszy taniec, taniec z rodzicami, ostatni utwór na kamerze i pierwszy utwór na kamerze :

47 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy :) Prześlicznie wyglądałaś! I miejsce na wesele wybraliście bardzo klimatyczne! Oby jak najwięcej szczęśliwych lat przed Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądałaś pięknie! Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i kolejnych wspaniałych lat !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, wszystkiego najlepszego i życze kolejnych wspaniałych rocznic :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z was para :) gratuluję pierwszej rocznicy :) szczęścia robaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy , super z Was para ,życzę szcześcia
    piękne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, jesteśmy w takim razie na podobnym etapie w małżeńskim życiu! Nasz ślub również odbył się we wrześniu tamtego roku, ale 26 września. :) Gratulacje pierwszej rocznicy i wszystkiego dobrego w kolejnych latach, dużo miłości i radości z każdego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądałaś przepięknie - super fryzura, uwielbiam tak upiete wlosy. Dziewczęco i delikatnie. Gratuluje rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety czas szybko mija... ;) Wyglądałaś pięknie na swoim ślubie!
    Mogłabyś kliknąć w linki w moim nowym poście? ;)
    Zaobserwowałam Twojego bloga ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pomyślności, my ślubujemy za 8 miesięcy i planujmy ślub z motywem koloru zółtego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądaliście! Życze Wam jak najwiecej i jak najdluzej :* !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wspaniałe wspomnienia ślubne :) Pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądałaś :) Oboje tacy szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna ta poduszka na obrączki ! Przepięknie wyglądałaś, ja mam swój ślub za niecałe 2 lata i już bym chciała wszystko przygotowywać, kupować, ciężko mi się powstrzymać. Życzę kolejnych pięknych rocznic !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądaliście :) mój ślub w czerwcu, czas ruszyć na poszukiwania sukni :) życzę Wam kolejnych, cudownych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądałaś :d wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szczęścia w dalszym życiu!!

    Zapraszam do mnie i zachęcam do udziału w ankiecie po prawej stronie ;) http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądałaś! życzę Wam kolejnych wspaniałych lat!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądałaś pięknie, to musiał być niesamowity dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna panna młoda, cudowna sukienka, uroczo wyglądacie pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek, musiało być super! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!!! Ślicznie wyglądaliście oboje, Ty cudna taka!!! Sukienka z błękitnymi dodatkami bardzo podoba mi się!!! Wszystkiego NajNaj na następne lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne pazurki <3 gratuluję roczku a jako panna młoda wyglądałaś cudownie <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tak pięknej uroczystości oby te sto lat i jeszcze dłużej trwała Wasza miłość. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i Życzę kolejnych lat wspólnego życia ! :)
    Pięknie wyglądałaś, suknie miałaś boską. Bardzo ciekawy zwyczj z tym bucikiem i pieniązkami, jeszcze o takim nie słyszałam :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie razem wyglądacie :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Wam kolejnych pięknych lat spędzonych razem :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ŁAdne zdobienie, wyglądasz przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna para, życzę szczęśćia ;)

    Zapraszam też na mojego bloga o życiu modelki zpamietnikamodelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego Kochana :* Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądałaś! Szczęścia dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świeny kolor paznokci :)
    Zdjęcia to najpiękniejsze wspomnienia :) Kolejnych cudownych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  32. My z mężem mamy za miesiąc pierwszą rocznicę ślubu! Bardzo Wam gratuluję! :) Ja się zastanawiam właśnie co dać mężowi w prezencie. Myślałam o jakimś fajnym zestawie Zippo, tu znalazłam śliczną zapalniczkę http://www.zegarkowy.pl/zestaw-zippo.html ale nie wiem czyto odpowiedni prezent na tę okazję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)