poniedziałek, 22 maja 2017

brązowe legginsy i biała tunika

Hej! :) Jak tam wam się nowy tydzień zaczął? U mnie od wizyty u pani endokrynolog... Jakiś czas temu podczas badań wyszła mi lekka niedoczynność tarczycy. Dostałam lekarstwa i skierowanie na ponownie badania. Teraz już wiem dlaczego leciały mi włosy i ciągle mi chłodno gdy nic nie robię... Ktoś ma niedoczynność tarczycy? mam nadzieję, że tabletki pomogą i zbiję szybko tą nadwyżkę.

Tak poza tym to wszystko ok. Wczoraj mieliśmy z mężem grila z moimi i męża rodzicami. Moje przedwczesne urodzinki zrobiłam :) Tort też był :) nawet jeszcze jest w lodówce, jutro zjem bo jutro mam oficjalnie urodziny :) Dziś sobie już zrobiłam prezent , sięgnełam w Naturze po paletkę cieni my secret 3 kolory tropical romance :) Jest idealna do kresek na lato :) mocno napigmentowana :D na dole zdjęcia będą!!














Stylizacja: brązowe legginsy, do tego beżowe baleriny (chciałam sobie jeszcze wydłużyć nogi hehe ), do tego biała tunika, wiązana w pasie delikatnym sznureczkiem, tunika ma delikatny brązowo żółty wzór. Torebka jasna by pasowała do całości.


brąz i biel
buty - ?
legginsy - ?
tunika - Takko Fashion
torebka - Textilmarket 
pompon - Orsay
poszewki na poduszki - Home & you





____________________________________________________________________
Paletka cieni my secret natural beauty tropical romance (Natura 10,19 zł) 


 






Bądź ze mną codziennie na moim instagramie klik
Szykuję niedługo rozdanie na moich instagramowych obserwatorów , zapraszam :)


31 komentarzy:

  1. Fajny zestaw kolorystycznie, torebka dobrana idealnie, i jak nie lubię pomponów to tutaj pasuje idealnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka podoba mi się najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, luźna stylizacja! Paletka wygląda cudownie <3 Musze ją sprawdzić, jak będę w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na codzień bardzo lubię nosić legginsy :) śliczna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śmieszna tapeta! haha

    tunika super ;)

    pozdrawiam
    PatrycjaStory.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda ;) swietna tunika, zwiewna ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz olśniewająco kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the makeup colors!!:) P.s nice spot for a shooting, i just love it!:)

    http://color-your-life.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz Madziu! stylizacja super i Twoja figura- ideał! ;)
    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie pasuje tunika z legginsami :D
    Super wygladasz:)
    Fajne kolorki cieni :*

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw,bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)